torsdag 26. februar 2015

Header - Og andre saker

Bokhylla Header

Dette kommer utrolig seint, men jeg måtte bare lage et innlegg der jeg takker Elena fra Boknerdens Bokblogg. Hun har nemlig laget header'en min! Så nå var det på tide at alle fikk vite at hun lagde den:)
Dessuten, skriver Elena også veldig mange interessante innlegg om mange forskjellige typer bøker, så dere må definitivt sjekke ut bloggen hennes!:)

Bokanmeldelser

Samtidig kan jeg vel beklage for at alle bokanmeldelsene mine er forsinket. De har vært det en stund nå, men jeg håper på å få skrivet mye i løpet av vinterferien. Samtidig holder jeg på med å lese Ringenes Herre, og jeg kommer ikke til å bli ferdig med den på en stund. Veldig spennende bok, men den er gigantisk!

Bøker

Jeg har faktisk allerede lest 15 bøker i år! Og jeg likte alle sammen, noen mer enn andre. Til nå har jeg lest veldig mye fantasy, men jeg håper å få lest flere sjangere i løpet av året. Jeg har lest 3 frittstående bøker, og resten har vært bøker i serier. Hvis dere vil vite hvilke bøker jeg har lest, kan dere finne meg på Goodreads.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar