lørdag 28. februar 2015

Aenir av Garth Nix

AenirTittel: Aenir
Forfatter: Garth Nix
Serie: The Seventh Tower#3
Sider: 272
Sjanger: Fantasy
Utgivelsesår: 2000
Terningkast: #4

The dream world Aenir is not a safe place. One wrong step can lead to danger, entrapment...or death. Tal and Milla must fight their way through this shifting landscape. They are searching for the Codex, a magical object that will decide the fate of their worlds. Many creatures stand in their way--from the cloud-flesh Storm Shepherds to a swarm of venomous Waspwyrms to a horrifying figure named Hazror. Tal and Milla cannot leave Aenir without the Codex. But finding it might endanger them more than they've ever dreamed...

Jeg synes:
Dette er den siste boka som jeg kommer til å lese fra den serien, på en stund(siden jeg ikke har tilgang på de siste tre bøkene.) Og jeg likte Aenir veldig godt; bedre enn Castle. Men den første boka er fortsatt den beste, synes nå jeg. Men Aenir er en god nummer to.

I motsetning til Castle, skjedde det ganske mye i denne boka. Nå har de kommet til Drømmeverdenen Aenir, og nå skjer det masse spennende. Jeg kjedet meg ikke gjennom boka, for å si det sånn. Så det var en forbedring fra forrige bok.

Jeg har egentlig ikke så mye å skrive. Det er en stund siden jeg leste boka, men jeg husker at jeg synes at serien bare er okay til nå. Ikke fullt så spennende, men ikke kjedelig heller. Så derfor blir det en ganske kort anmeldelse. 

Ja, så jeg likte Aenir ganske godt, men akkurat ikke godt nok for en terningkast 5. Jeg er ikke sikker på om jeg skal fortsette på serien, siden det finnes så mange andre bøker jeg har lyst til å lese. Men kanskje jeg leser ferdig serien en gang i fremtiden.

Anmeldelser av tidligere bøker:
The Fall#1

Bildet ble hentet her:
https://d.gr-assets.com/books/1328006367l/6124284.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar