søndag 30. november 2014

The Selection Stories: The Prince & the Guard av Kiera Cass

The Selection Stories: The Prince & The Guard (The Selection, #0.5, #2.5)
Tittel: The Selection Stories: The Prince and the Guard
Forfatter: Kiera Cass
Serie: The Selection#0.5, 2.5
Sider: 227
Sjanger: Dystopi, Romanse
Utgivelsesår: 2014
Terningkast: #4

Before America Singer was chosen to compete in the Selection . . . 
She was in love with  a Six named Aspen Leger . . . 
And there was another girl in Prince Maxon's life.

Step inside the world of the #1 New York Times bestselling Selection series with these two captivating novellas, available in pprint for the first time. Also includes additional scened from The Prince, a teaser to The One, a Q&A with author Kiera Cass, and more.

Jeg synes:
Denne boka inneholder to noveller som tar sted i The Selection-universet. Det er faktisk Aspen og Prince Maxon novellene handler om. I tillegg til novellene, så inneholder også boka noen kapitler av The One og en spilleliste med mange forskjellige sanger til bøkene The Selection og The Elite.

Jeg liker veldig godt denne serien, inkludert The Selection Stories. Novellene var veldig interessante å lese, spesielt siden man leser om hendelser fra de tidligere bøkene gjennom Aspen og Maxon sine øyne.
Men jeg likte best novellen om Maxon. Som noen av dere kanskje har merket, så liker jeg ikke så godt Aspen. . . Så derfor tok det litt lengre tid å lese hans novelle, enn det gjorde å lese Maxon's. Den var ikke kjedelig akkurat, men jeg hadde ikke motivasjon til å lese videre. Men jeg leste den ferdig!
Ved Maxon's novelle, likte jeg best delene som America var med i. Det var søtt å lese om dem, spesielt fra Maxon's øyne. Nå fikk jeg plutselig lyst til å lese noen sider av denne boka om igjen. . . Jeg kan gjøre det etterpå;)

Det er noen andre noveller som allerede har kommet ut, som handler om dronningen Amberly, og en annen novelle som handler om venninnen til America, Marlee. Jeg gleder meg til å lese dem!

Men jeg likte The Selection Stories godt, men det er ikke nødvendig å lese den. Men siden jeg fikk den i box-settet, måtte jeg lese den. Og jeg er glad jeg gjorde det:)

Anmeldelser av tidligere bøker:
The Selection#1
The Elite#2
The One#3

Bildet ble hentet her:
https://d.gr-assets.com/books/1380214609l/18172471.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar