onsdag 5. mars 2014

Nummer Nis Kamp

"Nummer nis kamp" av Pittacus LoreTittel: Nummer Nis Kamp
Forfatter: Pittacus Lore
Originaltittel: The Rise of Nine
Serie: Arven fra Lorien/Lorien Legacies#3
Sider: 364
Sjanger: Fantasy
Terningkast: #6

Jeg var helt alene til den dagen jeg møtte John Smith, Nummer Fire. Jeg hadde vært på rømmen, hadde levd i skjul og slåss for å holde meg i live.Sammen er vi mye sterkere. Men det gikk ikke lang tid før vi måtte skilles for å finne de andreJeg dro til Spania for å finne Nummer Sju. Jeg fant mer. Det finnes et tiende medlem av Garden som slapp fra Lorien med livet i behold. Ella er yngre enn oss andre, men like modig. Nå leter vi etter de andre - også John.Men de andre leter også.De tok Nummer En i Malaysia.Nummer To i England.Og Nummer Tre i Kenya.De tok meg i New York - men jeg klarte å rømme.Jeg er Nummer Seks.De kommer for å fullføre det de startet på.Men de må slåss mot oss først.

Jeg synes:
Dette er tredje bok i serien "Arven fra Lorien av Pittacus Lore".
I denne boka har man tre vinkler å se situasjonene fra. John, Seks og Marina. Det går lett an å se at de har bytta jeg person fordi skriften er annerledes fra person til person. Jeg elsker denne boka. Det er bare så kult med alle de nye arvekreftene som har dukket opp. Jeg bare gleder meg så sykt til neste bok. Jeg elsker fortsatt konseptet med at de må samles og trene. Jeg liker best trenings delen.

I denne boka leter Seks, Marina, Crayton og Ella etter Åtte. Jeg bare synes Nummer Åtte er så kul. Han har så kule arvekrefter. Hallo, han kan forvandle seg til Vishnu, hvor kult er ikke det!
På starten av denne boka hatet jeg John! Jeg bare ble så irritert at han måtte motsi Ni hele tiden(jeg liker ni). Utover i boka så liker jeg ham veldig godt, ihvertfall da de skulle kjempe mot Setrakus Ra.
Jeg må bare si at jeg så det komme. Crayton måtte dø. Det er sannsynlig at alle cepanene kommer til å dø. Jeg synes egentlig ikke så synd på Ella selv om Crayton døde. Hun blir sterkere av det fordi da har hun noe ekstra å kjempe for!

Denne boka synes jeg er den beste til nå. Jeg liker absolutt alt og da de skulle kjempe mot Setrakus Ra, gledet jeg meg så mye! Jeg gledet meg til å se alle arvekreftene i action!

Denne boka handler mest om at Gordene skal samles og kjempe tilbake, men de er fortsatt ikke sterke nok så jeg tipper neste bok handler om å trene og å finne Nummer Fem!
Denne boka er jo tredje boka i en serie så jeg anbefaler å lese "Jeg er Nummer Fire" og "De siste seks" først.

Bokanmeldelse av tidligere bøker:
De Siste Seks#2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar