onsdag 5. mars 2014

Grim Tuesday

"Grim Tuesday (The Keys to the Kingdom)" av Garth NixTittel: Grim Tuesday
Forfatter: Garth Nix
Serie: The Keys to the Kingdom#2
Sider: 400
Sjanger: Fantasy
Terningkast: #4

Grim Tuesday had hidden the Second Clause of the  Will, and had once been sure that no one else would ever reach it. But now the first part had escaped and found itself a Rightful Heir. That meant Grim Tuesday would be next. 


Jeg synes:
Dette er andre boka i serien "The Keys To The Kingdom"- av Garht Nix
Denne boka handler om at Arthur må ta "The Second Key" fra Grim Tuesday. Derfor må han reise til "The Far Reaches"- Grim Tuesday's domain!

Denne boka inneholder masse av de samme egenskapene som i "Mister Monday", men jeg synes det var litt lite action i denne boka. Jeg elsket starten, og da de var i The Pit, men jeg likte ideene i den forrige boka bedre.
Jeg synes fortsatt ideen med "The House" og "The Secondary Realms" er kjempebra!
Som i den første boka, er det veldig mange beskrivelser og forklaringer. Jeg gikk litt ut av det noen ganger, da de beskrev eller forklarte mange ting.

Dette er en kjempegod bok, og jeg har resten av serien på bokhylla.
Jeg hadde gitt denne boka en terningkast #4-5

Bokanmeldelse av tidligere bøker:
Mister Monday#1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar