søndag 31. januar 2016

January: Book Haul

Et av mine nyttårs forsett var egentlig å ikke kjøpe særlig mange bøer, og heller prøve å lese alle bøkene som jeg allerede har på hylla fra før. Jeg har ikke kjøpt en eneste bok i januar; jeg har vunnet en bok da, til en forandring! Men jeg er utrolig glad for at jeg forholder meg til å ikke kjøpe flere bøker enn jeg klarer å lese. Jeg har nemlig også som mål å få lest alle bøkene på hylla mi i løpet av året (litt ambisiøst, I know), men forhåpentligvis skal jeg klare det. Men bare hvis jeg ikke kjøper like mange bøker som ifjor. Men selv om jeg ikke kjøpte noen bøker i januar, så endte jeg allikevel med ei ny bok i hylla. Jeg vant nemlig en giveaway på Instagram, laget av den fantastiske @Ziba.Reads. Så det var en utrolig fin start på året!


Boka:
Robinson Crusoe av Daniel Defoe

Boka som jeg vant var denne vakre utgaven av klassikeren, Robinson Crusoe. Jeg har faktisk lenge hatt lyst til å lese denne boka; første gang jeg hørte om den, tror jeg var da jeg holdt på å lese en annen bok, og så var den nevnt i boka. Helt siden da har jeg hatt lyst til å lese denne tideløse klassikeren. Dessuten så liker faren min denne boka ganske godt, så jeg håper at jeg liker den like godt, om ikke mer. Jeg håper jeg får lest den snart i hvert fall, fordi den høres veldig spennende ut; i tillegg så prøver jeg å lese flere klassikere, fordi jeg har ikke lest mange fra før. Jeg gleder meg! Og det er egentlig ikke noe vits i å rangere hvilken bok jeg er mest spent på å lese, fordi fikk jo bare en bok i løpet av måneden. Men hvis du  vite det, så er det. . .


Robinson Crusoe av Daniel Defoe!


Robinson Crusoe

Det var egentlig alt for denne gang! Hvis planen min går som planlagt, blir det ikke et langt innlegg neste gnag heller. Men jeg har på følelsen at jeg kanskje kommer til å kjøpe en bok eller to i løpet av måneden allikevel, so stay tuned! Jeg tror nemlig at Mammutslaget er neste måned, eller tar jeg helt feil? Jeg er helt sikker, men hvis noen av dere vet når Mammutsalget tar sted, bare fortell i kommentarfeltet nedenfor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar