lørdag 5. september 2015

Anngående anmeldelser!

Jeg er veldig lei meg for at jeg ikke har kommet med noen innlegg i det siste, men jeg har dessverre ikke hatt tid eller motivasjon til å skrive noe. Så jeg har kommet med en beslutning. Jeg kommer ikke lenger til å skrive om alle bøkene jeg leser, men bare bøkene jeg har veldig lyst til å skrive om. Det blir litt for mange anmeldelser noen ganger, og jeg synes ikke det er like gøy som det en gang var. Men jeg har fortsatt tenkt til å dele meningene mine med dere. Samtidig skal jeg fortsette med andre innlegg, f.eks. Book Haul's, Wrap-Up's etc. Jeg håper dere fortsetter å lese bloggen min; jeg har bare hatt det litt travelt i det siste, og jeg har ikke tid til å skrive om alle bøkene jeg har lest, som The Night Circus og Wonder og de bøkene. Men hvis du vil at jeg skal skrive om en spesiell bok, er det bare å spørre!
- Jesper

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar