fredag 31. juli 2015

July: Book Haul

Siden jeg ikke kjøpte noen bøker i juni, synes jeg at jeg fortjente å kjøpe noen bøker i juli. Men samtidig føler jeg at jeg har kjøpt litt for mange bøker denne måneden. Ni bøker. Det er ganske mange. Jeg har lest over halvparten av bøkene jeg kjøpte da, så det er jo ganske bra. Fem av de ni bøkene jeg kjøpte har jeg rukket å lese før jeg skrev dette innlegget, så det er jeg ganske stolt over. Men over til hvilke bøker jeg kjøpte.


Som jeg nevnte, har jeg allerede lest Wonder, A Darker Shade of Magic, We Were Liars, The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavender og We Were Liars. Jeg likte alle sammen utrolig godt, spesielt Wonder og A Darker Shade of Magic. Jeg sier det igjen; ni bøker er ganske mye, så jeg skal prøve å ikke kjøpe like mange i august. 

Bøkene:
Gone Girl av Gillian Flynn
Dark Places av Gillian Flynn
Sharp Objects av Gillian Flynn
The Sky Is Everywhere av Jandy Nelson
The Girl With All the Gifts av M.R. Carey
The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavender av Leslye Walton
We Were Liars av E. Lockhart
A Darker Shade of Magic av V.E. Schwab
Wonder av R.J. Palacio

Siden jeg allerede har lest en del av bøkene, blir det litt vanskelig å kåre hvilken bok jeg er mest spent på å lese. De bøkene som jeg har lest er jo selvfølgelig bøkene jeg mest hadde lyst til å lese, så derfor kommer jeg bare til å velge mellom bøkene som jeg ikke har lest. Boka jeg gleder meg mest til å lese er. . .

                                    Gone Girl av Gillian Flynn!

Gone Girl

Jeg har lenge hatt lyst til å lese Gone Girl, så jeg håper jeg får tid til å lese den i august. Jeg har egentlig lyst til å lese Sharp Objects først, siden det er debutromanen hennes. Men jeg gleder meg mest til å lese denne her. Den virker så mystisk og spennende ut; i tillegg har jeg veldig lyst til å se filmen.  Men det var alt for denne gangen. Fortell meg hvilken bok du er mest spent på å lese i august, og hvis du har lest noen av bøkene på denne lista da må du fortelle meg hva du syntes om boka.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar