tirsdag 9. juni 2015

Mockingjay Part Two - Teaser Trailer

For ca. én time siden, så ble teaser traileren av Mockingjay Part Two utgitt på Youtube, og selvfølgelig måtte jeg se den! Nå som jeg endelig har fått sett den, er jeg utrolig spent på å se filmen. Teaseren er skikkelig bra, og jeg liker hvordan alt ser ut til nå. Jeg fikk så mange frysninger og feels, da jeg nettopp så traileren. Her er den, hvis dere vil se den:


Jeg gleder meg så mye! Den ser fantastisk ut, og alle ser fantastiske ut. I tillegg gav Peeta og Katniss hverandre en klem. Hva mer kan man be om?
Mockingjay Part Two er en film basert på den siste boka i Suzanne Collins bestselgerserie, The Hunger Games. De to første bøkene har allerede blitt filmatisert og vist på kino, og den siste boka er delt opp i to filmer. Part 1 kom ut i fjor, og nå kommer endelig Part 2 ut, 20. november. Hvis du ikke har lest bøkene, eller sett filmene; hva er det du driver med? Gå og les serien!
Hva synes du om traileren, og gleder du deg til å se filmen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar