lørdag 5. desember 2015

November: Wrap-Up

Det er også en ganske god stund siden jeg har skrevet et av disse innleggene, så jeg tenkte at jeg kunne begynne igjen med dem også. Jeg prøver å skrive mer på denne bloggen, og siden jeg ikke alltid har lyst til å skrive anmeldelser, så prøver jeg å komme med innlegg som er litt varierte og annerledes. Så i dag skal jeg fortelle dere hvilke bøker jeg leste i november. Det var ikke særlig mange, for å si det sånn, men jeg er fremdeles ganske fornøyd med alle bøkene jeg leste.


Bøkene:
Days of Blood & Starlight av Laini Taylor
Da Vinci - Koden av Dan Brown
Shadow and Bone av Leigh Bardugo

Som sagt, så var det ikke særlig mange bøker, men siden det har vært ganske travelt på skolen, så har jeg ikke hatt tid til å lese særlig mye. Og da jeg hadde tid til å gjøre andre ting, så hadde jeg egentlig ikke så lyst til å lese. Men allikevel så klarte jeg å lese ferdig noen bøker, og det er jeg veldig fornøyd med. Tiden framover nå kommer til å være veldig avslappende, og da kommer jeg f.eks. til å ha mer tid til å lese. Yay!
Jeg likte alle bøkene jeg leste i november, men det var en som jeg likte bedre enn de to andre. Det var også en jeg likte minst av bøkene jeg leste, så da kommer jeg til å nevne hvilke jeg likte best etc. Boka som jeg likte best var. . .

Days of Blood & Starlight av Laini Taylor!

Days of Blood & Starlight (Daughter of Smoke & Bone, #2)

Dette er bok to i en serie som jeg nettopp har begynt å lese, og jeg kan trygt si at jeg liker denne serien veldig godt. Jeg har skrevet et innlegg om denne boka her. Jeg synes denne boka var like god som den første, om ikke bedre. Det var litt synd at jeg ikke hadde særlig mye tid til å lese, fordi jeg tror jeg hadde likt boka mye bedre hvis jeg ikke hadde hatt noe annet å gjøre. Så jeg gleder meg til å lese bok tre!
Nå til boka jeg likte minst. . . 

Shadow and Bone av Leigh Bardugo!

Shadow and Bone (The Grisha, #1)

Jeg likte denne boka utrolig godt, ikke misforstå meg. Men jeg måtte jo velge en jeg likte minst, så derfor ble det denne. I tillegg så følte jeg at det var noe som manglet i denne boka, men jeg er ikke helt sikker på hva. Jeg synes den var veldig spennende og jeg hadde alltid lyst til å fortsette å lese, men det var samtidig noe som manglet. Men jeg gleder meg til å fortsette på serien allikevel, fordi jeg likte boka veldig godt. Så ikke misforstå meg når jeg sier at jeg likte boka minst utifra alle i lista. Jeg likte alle bøkene jeg leste i november!


Jeg har allerede lest en bok i desember, så jeg håper jeg for tid til å lage et slik innlegg som dette her på slutten av desember også. Jeg skal prøve å skrive flere anmeldelser, men for nå så forholder jeg meg mest til andre type innlegg. Men det kommer jo sikkert noen anmeldelser i blant, og hvis du har lyst at jeg skal skrive en anmeldelse om en spesiell bok, så er det bare å spørre!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar